مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-06سياسي

تبلیغات همسان | معرفی انواع روش های تبلیغات دیجیتال


تقریبا میتوان با اطمینان گفت تبلیغات دیجیتال در دهه گذشته صنعت بازاریابی را تسخیر کرده و روز به روز نیز بیشتر گسترش می¬یابد.

به همین دلیل به عنوان یک صاحب کسب و کار، - اما مشکل اینجاست که تبلیغات دیجیتال طیف گسترده­ایی را شامل می­شوند که شاید بعضی از آن­ها نیز ضروری نباشند پس چگونه کسی قرار است با همه چیز هماهنگ باشد؟ خبر خوب این است که ما برای شما یک راهنما در مورد انواع مختلف تبلیغات دیجیتال از جمله تبلیغات همسان (نیتیو) آماده کردیم  پس با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع تبلیغات دیجیتال تبلیغات دیجیتال دسته بندی­ها و زیر مجموعه­های زیادی دارد که بسیاری از این انواع، در ویژگی­های خود همپوشانی دارند و به عنوان ابزارهای مکمل استفاده می­شوند.

محققین معتقدند یک شرکت باید 7 بار یا بیشتر با مخاطب ارتباط برقرار کند تا مشتری بالقوه محصول را به خاطر بسپارد، انتخاب کند و یا بخرد.

به همین دلیل انتخاب درست تبلیغات دیجیتال برای شرکت­ها یا صاحبان اپلیکیشن بسیار حساس و مهم تلقی می­شود.

امروزه آژانس های بازاریابی برای تبلیغات دیجیتال ابزارهای زیر را در اختیار دارند: تبلیغات بنری (نمایشی) تبلیغات کلیکی تبلیغات ویدیویی تبلیغات همسان (بومی) تبلیغات نصب اپلیکیشن رسانه­های اجتماعی تبلیغات بنری (نمایشی)  تبلیغات کلیکی یا PPC (پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات همسان | معرفی انواع روش های تبلیغات دیجیتال

تبلیغات همسان | معرفی انواع روش های تبلیغات دیجیتال